De Schatkamer

Over De Schatkamer

De Schatkamer is een gezellige kringloopwinkel in Leidschendam. Je bent van harte welkom van maandag tot en met zaterdag. Bekijk hieronder de actuele openingstijden en plan je bezoek. Kom eens langs en ontdek de leukste tweedehands spullen!

Heb je een vraag voor kringloopwinkel? Neem gerust contact op via het onderstaande telefoonnummer of e-mailadres. Benieuwd welke kringloop- en vintagewinkels er nog meer in de buurt zijn? Neem dan een kijkje in het overzicht van alle winkels in Zuid-Holland.

De Schatkamer beschikt over een winkeloppervlakte van circa 5.000 m2, met een breed aanbod van tweedehands goederen.

Wat is er te doen bij De Schatkamer?

De Schatkamer heeft op dit moment geen lopende acties en de winkel organiseert de komende periode geen evenementen. Voeg een evenement toe aan de agenda.

22 - 28 juni
Ma
22
Di
23
Wo
24
Do
25
Vr
26
Za
27
Zo
28
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Toevoegen
Toevoegen
Toevoegen
Toevoegen
Toevoegen
Toevoegen

Adres en contact

De Schatkamer
De Star 9
2266 NA Leidschendam
Plan route
Aanpassen Deel

Kan ik bij De Schatkamer spullen inleveren?

Ja, je kunt goederen doneren aan De Schatkamer. Bekijk daarvoor de innametijden van de goederenontvangst van de winkel. Lever je spullen schoon in en houd er rekening mee dat niet alle spullen kunnen worden ingenomen. Breng defecte of niet-verkoopbare spullen naar een milieupark of afvalinzamelstation, zodat ze op de juiste manier gerecycled kunnen worden.

Wat kan ik kopen bij De Schatkamer?

Het assortiment van De Schatkamer bestaat vooral uit tweedehands boeken, elektronica, wonen & decoratie, kleding, meubels, platen & cd's, speelgoed en gereedschap.

  • Boeken
  • Elektronica
  • Gereedschap
  • Kleding
  • Meubels
  • Platen & CD's
  • Speelgoed
  • Wonen & Decoratie

Diensten en faciliteiten

  • Betalen met PIN
  • Bezorgservice
  • Goederenontvangst
  • Koffiehoek
  • Ophaalservice
  • Parkeergelegenheid
  • Eetgelegenheid

Waar is De Schatkamer actief op social media?

De Schatkamer is ook actief op de socials om je op de hoogte te houden van wat er speelt in de winkel. Volg de kringloopwinkel op Facebook zodat je geen nieuwtjes, evenementen of leuke acties van de winkel mist.

Aanmelden nieuwsbrief

Meld je aan en ontvang dagelijks een overzicht van de meest interessante tweedehandswinkels, aanbiedingen en rommelmarkten voor duurzaam winkelen in jouw buurt!

Wat zijn de openingstijden van De Schatkamer?

Dit zijn de openingstijden van De Schatkamer voor de komende 2 weken.

Deze week
22 - 28 jun.
Volgende week
29 jun. - 5 jul.
Maandag10.00 – 18.0010.00 – 18.00
Dinsdag10.00 – 18.0010.00 – 18.00
Woensdag10.00 – 18.0010.00 – 18.00
Donderdag10.00 – 18.0010.00 – 18.00
Vrijdag10.00 – 18.0010.00 – 18.00
Zaterdag10.00 – 17.0010.00 – 17.00
Zondaggeslotengesloten
Aanpassen Deel

Beoordelingen voor De Schatkamer

Dit zijn de beoordelingen die bezoekers hebben achtergelaten op AlleKringloopwinkels. Bezoekers geven De Schatkamer een 4.6

Producten
5.7
Service
3.9
Uiterlijk
4.2

Door: Wilma op 18 december 2024

Producten: 1 - Service: 1 - Uiterlijk: 1

De Schatkamer ?? Eerder een rommelzolder. Ik was met heel veel positieve tijd er heen gegaan. Maar wat viel het tegen. Erg Jammer

Door: K. Ringloper op 4 oktober 2024

Producten: 6 - Service: 3 - Uiterlijk: 2

Na een aantal maanden hier niet meer te zijn geweest, toch maar weer eens gegaan. Wat een ellende. Het is nog voller dan vol en de prijzen slaan echt nergens op. Maak de prijzen wat lager en de klanten komen vanzelf weer terug. Heel jammer, want het had echt een schatkamer kunnen zijn.

Door: Louise op 22 augustus 2024

Producten: 8 - Service: 5 - Uiterlijk: 7

Op zich is de Schatkamer een kringkoop met een vriendelijke eigenaar, waar je echt leuke dingen kunt vinden. Er is voor ieder wel wat wils. Er is echter één nadeel waarom ik er na een aantal keren geweest te zijn, niet meer kom. In de winkel is weinig tot niets geprijsd, wat onprettig voelt. Als klant wil je graag vooraf weten waar je aantoe bent, wat en veilig gevoel geeft, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Misschien een idee om toch te gaan prijzen, al is het per vak in de winkel. Gekleurde stickers die voor een bepaalde prijs staan en die de klant bijvoorbeeld op een prijslijst in de winkel terug kan zien. Wat ik denk, is dat veel klanten dan weer gezellig terugkomen in de Schatkamer. ;)

Door: anjahassing op 28 maart 2023

Producten: 2 - Service: 2 - Uiterlijk: 1

ik dacht het is vast verbetert na de verhuizing maar nee hoor nog steeds een bende. spullen niet geprijst en wat wel geprijst is schrik je je rot . slechtw kringloop.

Door: knakenpoetser op 7 maart 2023

Producten: 6 - Service: 3 - Uiterlijk: 3

Het is vol, niks geprijst, ongeïnteresseerde meneer, en als je vraagt wat iets kost schik je je een beroerte.

Door: Jill op 21 januari 2022

Producten: 7 - Service: 1 - Uiterlijk: 3

Rommelig, zeer onvriendelijk personeel en ze zetten nergens prijzen op dus beoordelen dit aan de hand van hoe je eruit ziet.
Kom hier niet meer terug.

Door: Astrid op 11 september 2021

Producten: 3 - Service: 3 - Uiterlijk: 2

Alle dingen waar ik interesse in had waren niet geprijsd. Na 5 dingen bekeken te hebben waar geen prijs op stond ben ik weer snel vertrokken. Ook was de winkel vrij rommelig. Zo is het niet uitnodigend om te kopen. De was de eerste en laatste keer.

Door: Elaine op 19 juni 2021

Producten: 7 - Service: 2 - Uiterlijk: 8

Ik vind het altijd leuk om een ander plezier te doen met spulletjes die ik niet meer gebruik. Dus breng het altijd met plezier naar de Schatkamer de Star. De een na laatste keer werd ik geholpen door een dame met donkerblond staartje alsof ik niet welkom was. Ik dacht: misschien heeft zij haar dag niet. Maar vandaag, zaterdag 19 juni, deed zij weer de rolluik open. Het enige dat ze ze weer zei: Wat is het?! (met een onvriendelijke blik) Ze pakte de tas liep weg. Verder geen woord. Ik heb haar aangegeven dat ze onvriendelijk overkwam waarop ze mij zei: Ja dan is het zo! En de rolluik ging weer dicht. Ik moet hierbij wel zeggen dat de andere mensen die mij ooit geholpen hebben altijd vrolijk en vriendelijk waren. Maar het is toch van kleine moeite om deze dame aan te leren wat een beetje vriendelijkheid is? Ik ga dan ook nooit meer naar deze Kringloop winkel. Heb geen zin om met een vriendelijke bedoeling mijn spullen af te leveren en weg te gaan met zo'n afknapper.

Door: Lotte van veen op 4 juni 2021

Producten: 7 - Service: 7 - Uiterlijk: 8

Super leuke. Winkel met veel leuk woon dingen Mooi opgeruimd Goed parkeren

Door: Yvonne op 24 april 2021

Producten: 8 - Service: 8 - Uiterlijk: 8

Leuke winkel met enige ordening. Leuk gepresenteerd.

Door: Van duivenbode op 8 april 2021

Producten: 7 - Service: 7 - Uiterlijk: 7

Super leuke nieuwe winkel op de STAR 9 te Leidschendam. Oude locatie van het GOED KRINGLOOP

Door: Renske op 13 maart 2021

Producten: 7 - Service: 1 - Uiterlijk: 3

Onvriendelijk!
Veel artikelen hebben geen prijs. Geen gesprek mogelijk over de prijs.
Vies, rommelig en het stinkt er erg naar sigarettenrook.

Ik ga er niet meer naar toe. Jammer, want ze zitten op een prachtige plek en hebben veel ruimte.

Door: Eb op 23 september 2020

Producten: 10 - Service: 10 - Uiterlijk: 10

Super groot en veel.spullen zoals een echte kringloop hoort te zijn niet te strak maar lekker snuffelen

Door: Mw Gruijters op 9 juni 2020

Producten: 4 - Service: 1 - Uiterlijk: 1

Veel te veel spullen en niet opgeruimd. Zie medewerkers zitten terwijl overal spullen (ook in bergen) op de grond liggen. Geen prijskaartjes. Bij de kassa wordt het in een tas gedaan en krijg je een prijs voor alles bij elkaar. Ik vond de prijzen te duur. Dit soort kringloopwinkels gaan hun doel van een circulaire economie compleet voorbij. Ik kom hier niet meer, vind het geen fijne winkel ervaring.

Door: Teunissen op 6 april 2020

Producten: 3 - Service: 3 - Uiterlijk: 3

Duur, vies en onprettig. Veel spullen hebben geen prijs.

Door: daantje op 9 maart 2020

Producten: 3 - Service: 3 - Uiterlijk: 1

Het is er duur en het is er een grote bende. Kleding en spellen liggen open en vertrapt op de vloer. Ik kom hier niet meer terug.

Door: Erik op 26 oktober 2019

Producten: 8 - Service: 6 - Uiterlijk: 4

Erg rommelig maar wel goedkoop.

Welk cijfer geef je de winkel?

Ben je in de winkel geweest? We zijn benieuwd naar jouw ervaring! Laat anderen weten wat je ervan vond met een beoordeling.

Jouw gegevens

Vul je naam en e-mailadres in. Je e-mailadres wordt niet getoond bij je beoordeling.

Binnenkort te doen in en rondom Leidschendam