Hoe plaats ik een beoordeling bij een winkel?
Bij elke winkel op dit platform heb je de mogelijkheid om een beoordeling te plaatsen. Een beoordeling heeft als doel andere mensen meer informatie te geven over de winkel, zodat dit hen helpt bij het maken van de keuze om de winkel wel of niet te bezoeken. De beoordeling moet eerlijk zijn, objectief en beargumenteerd beschreven. Een beoordeling kan alleen geschreven worden als de winkel is bezocht.
Hoe werkt het?
Na het invullen van je naam en het schrijven van de beoordeling kun je in cijfers van 1 tot en met 10 aangeven wat je van de service, producten en uiterlijk van de winkel vindt. Na het invullen van je e-mailadres, kun je de beoordeling naar ons versturen. De inhoud wordt eerst door ons bekeken alvorens hij geplaatst wordt. Let op dat de beoordeling geen van onderstaande onderwerpen bevat.
Wat hoort er niet in een beoordeling?
Voor sommige mensen is het vanzelfsprekend, maar niet voor iedereen. Vandaar hieronder een aantal onderwerpen die niet in een beoordeling thuis horen. Onder andere de volgende onderwerpen horen niet in een beoordeling thuis:
- Grof taalgebruik en beledigingen.
- Een vraag aan de winkel.
- Geschillen of discussies tussen winkel en bezoeker van de winkel.
- Persoonlijke uitingen aan medewerkers, eigenaar of bezoeker van de winkel.
Ik zie mijn beoordeling niet. Waar is mijn beoordeling?
Bij nieuwe beoordelingen bekijken we binnen 3 werkdagen of deze aan de voorwaarden voldoet voordat deze zichtbaar is. Een beoordeling kan ook om de volgende redenen niet zichtbaar zijn:
- Je hebt al eerder een beoordeling geplaatst voor dezelfde winkel.
- Het e-mailadres is ongeldig.
- De beoordeling voldoet niet aan de bovenstaande richtlijnen.
- De beoordeling is geschreven door een medewerker of eigenaar van de winkel.
- De winkelpagina is gesloten voor beoordelingen.
Heb je een vraag aan een winkel, neem dan contact op met de winkel zelf. Een geschil of ontevredenheid over de aankoop van artikelen of het laten ophalen van spullen horen niet in een beoordeling thuis. Ons advies is om dit netjes en op een volwassen manier op te lossen met de winkel zelf.
Beoordelingen kunnen ten alle tijden en zonder opgaaf van reden worden verwijderd.